Home
레포트 트레이드
전공서적 본문검색
캠퍼스톡
AI 자소서
채용공고
로그인
1:1문의
전체
레포트
PPT 템플릿
정리노트
족보
논문
자기소개서
기타
자료등록
장바구니
관리
카테고리
전체
>
전체
An Empirical Analysis on the Marketing Performance of Korean Exporting Companies by Major Industrial Classification using Search Engine Optimizationa
소개글
Author: Lee Sang-Jin, Kang Hyo-won, Chung Jason Publish: Journal of Korea Trade Volume 16, Issue1, p79~110, 00 Feb 2012
태그
e-Trade
Search Engine Optimization
SEM
SEO
Internet Marketing
Marketing Performance
저작시기
2012-02월
등록일
2016-08-14
파일형식
pdf
페이지
32페이지
가격
0원
다운로드
장바구니
관심자료
최근 본 자료
추천 연관자료
Exchange Rate Sensitivity of Korea-U.S. Bilateral Trade: Evidence from Industrial Trade Data
Competing Industrial Standards and the Impact of Trade Liberalization
Foreign Direct Investment, Merchandise and Services Trade in a Transition Economy_The Case of Cambod
Trade Liberalization in Primary and Processed Agricultural Products_Should Developing Countries Favour Tariff or Domestic Support Reductions
A Note on Shibata’s Second Neutrality Theorem in an International Trade Model