Home
레포트 트레이드
전공서적 본문검색
캠퍼스톡
AI 자소서
채용공고
로그인
1:1문의
전체
레포트
PPT 템플릿
정리노트
족보
논문
자기소개서
기타
자료등록
장바구니
관리
카테고리
전체
>
전체
Language for Deep Learning_Cognitive Explorative Action Games for Teacher-Learner Interactions
소개글
Author: Feller Sebastian Publish: Journal of Cognitive Science Volume 14, Issue4, p361~378, Dec 2013
태그
explorative action games
re-representation of knowledge
teacher-learner interaction
dialogic knowledge building
저작시기
2013-12월
등록일
2016-08-19
파일형식
pdf
페이지
18페이지
가격
0원
다운로드
장바구니
관심자료
최근 본 자료
추천 연관자료
Evaluation of spatial pressure distribution during ice-structure interaction using pressure indicating film
The Area-wide Economic Regions in Korea_ Orthodox New Regionalism or Politically-inflicted Regionalism
Design Requirements in Software and Engineering Systems
Real Interest Parity, Real Exchange Rate Behavior and Current Account: Exploring Korea-US Economic Linkagesa
An Object-Level Feature Representation Model for the Multi-target Retrieval of Remote Sensing Images